Chelsea-Club

قالب وبلاگ


Chelsea-Club
نويسندگان

 لوکاکو: فصل بعد با خوزه در چلسی خواهم بود

پس از مذاکره لوکاکو با مورینیو، مهاجم جوان بلژیکی تصمیم گرفت که در فصل آینده دیگر به طور قرضی راهی تیم دیگری نشود و به طور جدی کار خود را در چلسی آغاز کند.
 روملو لوکاکو پس از پیروزی 2-1 کشورش مقابل صربستان در انتخابی جام جهانی اعلام کرد که فصل آینده در چلسی حضور خواهد یافت بر سر جایگاهش می جنگد.

 این روز ها مذاکره چلسی با هالک و کاوانی از سوی مقامات و شخص هالک رسما تایید شده است، ولی لوکاکو آماده چالش بزرگی که در انتظارش هست می باشد.

لوکاکو گفت: “من همیشه گفتم که جاه طلبی من بازی کردن برای چلسی بوده است و حالا یه استمفوردبریج باز خواهم گشت و تلاش می کنم که حتی بیشتر از تعداد بازی هایی که برای وست برومویچ انجام دادم در زمین باشم. اگر بتوانم در همان اول کار چند گل بزنم، واقعا فصل خوبی برایم رقم خواهد خورد.”

“گفتگوی خوبی با خوزه مورینیو داشتم و حالا می دانم که این به خودم بستگی دارد که نشان دهم سزاوار جایگاهی ثابت در تیم هستم. سال بعد جام جهانی را داریم و من باید در فصل پیش رو بازی کنم. اما اگر نتوانم به اندازه کافی برای چلسی به میدان روم، بنابرین شایستگی بازی کردن در تیم ملی را هم ندارم.”

“از این مسئله نمی ترسم. مصمم به موفقیت به همراه چلسی در فصل آینده می باشم. می خواهم خودم را اثبات کنم. مردم مرا با دیدیر دروگبا مقایسه می کنند و او همیشه قهرمان من بوده است. ولی من خودم هستم و می خواهم که به خاطر خودم شناخته شوم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ] [ 9:57 ] [ F.LamparD ]
درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ برای اطلاع رسانی اخبار جدید تیم چلسی برای شما دوست داران ساخته شده است.منتظر نظراتتون هستم.امیدوارم که این وبلاک رضایت شما را به خود جلب کند. با تشکر
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 44427
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

جدول لیگ